2018. január 25. 10:25 - DanidePeto

Vissza az alapokhoz

Egy kicsit eltértem a témától, sorry.

Szóval a kezdet!

Elkezdtem az edzéseket és figyelni a táplálkozásra. Most már volt egy kis rend és fegyelem az étkezéseimben, nem attól függött, hogy mit eszek, hogy egy éhségroham alkalmával lebontom a fél házat, hogy találjak valami mocsok, szart, amiben semmi tápanyag, de legalább tele van ízfokozóval és 5 percig úgy érzem jól laktam. 

Először nem vettem észre magamon a változást, csak a többiek mondták, hogy a pulcsi ami eddig pont jó volt rám, már bőven nagy (természetesen nem mértem magam se centibe, sem mérlegen. Talán ekkor még én se hittem abban, hogy valaha lefogyok). Így visszagondolva egy kicsit talán belebuzultam a témába, mert 2 év "edzésmúlttal", 15 évesen elhatároztam, hogy én versenyen fogok indulni egyszer testépítésben és a létező legtöbb legális táplálék kiegészítőt magamhoz vettem.

Ez mondjuk egy rossz döntés volt, így visszagondolva, mert sose kérdeztem, hogy mi lenne az esetemben a racionális döntés, csak szedtem, amit jónak gondoltam. Ahogy az ismert mondás tartja, néma gyereknek (az apja faszát) anyja sem érti a szavát.

Ez és a hirtelen életmódváltás kihatott az egészségemre. Semmi komoly, csak egy kis epegörcs, emésztési gondok stb. Itt észhez tértem és elkezdtem utána járni a dolgoknak. Azt hiszem itt indult el igazán az életmódváltásom.

Amúgy már javában tart 2. napja a diétám, amiről az első posztban írtam, de jót fog tenni, ha mögé látsz a programomnak, hogy honnan indultam. A következő cikkben pedig kezdem a programot!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://prior.blog.hu/api/trackback/id/tr3313602085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása