2018. április 04. 19:10 - barbigyori_

Én is megérkeztem!

Hello Mindenki! :)

Mivel a Prior-t ketten csináljuk,itt az ideje,hogy én is kivegyem a részem a blogolásból.
Eléggé tartottam tőle,eddig sosem vezettem blogot,de Dani kiegészítéseként,azt hiszem hasznom lesz itt,illetve nekem is hasznomra válik az egész.

Mi ketten együtt a Prioron belül közös célért dolgozunk,ugyanolyan módszerrel. A különbség talán csak annyi,hogy én emocionálisabban közelítem a dolgokat. Meg nem beszélek csúnyán, :D legalábbis itt nem.... 
Az igazság az,hogy az életmódváltás nem egy gépezet,amit elindítasz,odaadod az étrendet és nesze menj isten hírével. Én nagyon szeretem a lelkesedést és az érzelmi megközelítését az életmódnak.

Ugyanis iszonyat sokat számít a lelkiállapot és az energiaszint. Sokan bele sem gondolnak,hogy milyen lelki tényezők alakítják a táplálkozási szokásaikat,vagy egy-egy betegségüket. Na hát én ezekről szeretnék majd írni Nektek! A táplálkozással és edzéssel nagyon sok mindent tehetsz az egészségedért,de a lelki dolgokkal is foglalkozni kell.
 Van,aki erre vevő,van aki nem,ettől függetlenül ez a tényeken nem változat! :)

30074043_2139789249379643_80439370_o.jpgpuszi Barbi
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://prior.blog.hu/api/trackback/id/tr1213810204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása