2018. január 25. 10:45 - DanidePeto

1. nap

dagien.jpg

Abból fog állni ez a két hetes elő diéta, hogy felkészítem magam a későbbi, nagy szálkásításra, illetve mint említettem, az utazásra legyen valami forma.

Tehát az 1. nap!

A reggelim január 2-án 8:00-kor csúszott be, 3 apró szénhidrátcsökkentett, fehérjés, magvas bio kenyérszelet (ne nézz hülyén… Én se tudtam, hogy létezik fehérjés kenyér…),10 dkg csirkemell sonkával, amit egy (házi készítésű kókusztejes) kávéval öblítettem.

Szerintem óriási tévhit, hogy nem szabad diétában, vagy úgy általában egészséges életmód mellett kávét fogyasztani. Nem találtam semmiféle bizonyítékot káros hatását illetően, sőt több oktatóm is említette már, hogy egészséges a vérkeringésre és a szívre nézve is.

Majd rohantam melóba, ahol 5 órával később, 12:00-kor tudtam ebédelni. Szilveszterről megmaradt mindenmentesen, diétásan elkészített lencse, csirkemell virslivel. (Jó kis diéta, mi?)

Ebből jutott indulás előttre is, tehát 17:00-kor ismételtem, majd vacsi otthon, ami csirkemell felvágott volt uborkával. Nem szakadtam szét az aznapi szénhidrátbevitelemtől, de edzeni se mentem, úgyhogy valahol kompenzáltam (?!).

Egyébként nem sűrűn szoktam diétához folyamodni. Még a „karrierem” legelején volt egy brutál diéta, mikor lefogytam, és azóta inkább csak korrigálok. Persze ehhez hozzátartozik, hogy teljesen más életmódot élek. Elhagytam teljes mértékben a cukrot, sima lisztet, minden finomított szénhidrátot. Ez nem azt jelenti, hogy ufó vagyok és fénnyel táplálkozok.

Szerintem változatosabban étkezem, mint az átlagosan, minden egészségtelen szart megevő társaim. Bármit el tudok készíteni, amit te finomított szénhidrát formájában elfogyasztasz, csak épp az alapanyag teljesen más. Csodálkoznak is sokan mikor én lángost zabálok és mégis fogyok. Annyi a különbség, hogy más összetevői vannak az adott lángosnak, illetve kicsit lejjebb toltam a szénhidrát bevitelem és mondjuk egy kicsit kevesebb rizst eszek aznap.

Igen, most belém köthetsz, hogy „te okoskodó fasz! Hiszen a lángos tele van olajjal meg zsírral meg apámfaszával.” De én nem is a Balaton parti lángosra gondolok. Persze… Ha jól akarsz kinézni, akkor nem fogsz minden nap ott ebédelni. Havi egyszer. Maximum…

Helyette inkább megtanulsz főzni és kreatívnak lenni! Nem lesz egyszerű, de senki nem mondta, hogy ez olyan lesz, mint az 1x1. Illetve az, miután megszoktad. Csak ki tudja, nálad mennyi időt vesz ez igénybe. Nálam 1 év volt. Sírva könyörögtem néha egy kis mama főztjéért, vagy anyám pogácsájáért.

Viszont megérte, hogy ott és akkor nem gyengültem el annyira, hogy leszarjam és inkább jól bekajáljak valami mocsokból.

Holnap jövök a második nappal. Tudom kicsit csúszásban van a dolog, de igyekszem behozni!

P.S: A post elején Én vagyok/voltam, amikor már fogytam 5-8 kilót. Gondolhatod milyen voltam előtte!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://prior.blog.hu/api/trackback/id/tr7513602189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása