2018. január 25. 10:58 - DanidePeto

Elmaradások

Igen, tudom, hogy elmaradtam jó pár nappal, de egy posztba összeszedem és összegezve bemutatom.

Kicsit szopóágon vagyok, mert elment a főnököm, átvettem a székét, sokkal több a meló, mellette egyetemre is járok és vizsgaidősuck van, úgyhogy elhavaztam magam. DE EGY A LÉNYEG!

Hogy tartom a diétám! Sok ember elcsúszik ott, hogy elkezd minden szart összezabálni a csokitól kezdve a túrós rétesig, mert kell az agynak a szénhidrát meg faszom tudja milyen kifogásokat szoktak puffogtatni. Butaság…

ismetles.jpg

Pár tippet adok neked is, hogy mi alapján érdemes összerakni a kajádat, de inkább a filozófiát szeretném átadni. Mégpedig azt, hogy nem diétából diétába lépve kell élni, meghízni aztán lefogyni, aztán megint meghízni, hanem egyszer jól lefogyni (diétával és sporttal egyaránt természetesen), majd az életmódváltásnak köszönhetően tartani egy jó formát. Már mondtam, de nem győzöm ismételni, hogy „úgy is kell élni”. Például nem fehérkenyeret enni, ha már enned kell mindenképp. Lehet azt helyettesíteni.

Attól persze, hogy életmódot váltasz, nem kell örökre elfelejtened mindent, ami jó („mint a recskázást a repülőgépen”), csak meg kell fordítani az arányokat és ezentúl úgy étkezni, hogy amit eddig „szar” alapanyagokból vittél be a szervezetedbe, azt most „jó” alapanyagokból viszed be, és amikor egészségeset ettél, na, most akkor eszel egészségtelenebb dolgokat. (Persze csak ha eddig se figyeltél oda az egészséges táplálkozásra).

Szóval tartom a diétát és edzeni is sikerült lejutni, igaz egyel kevesebbszer, mint terveztem, de döntenem kellett, hogy vagy egy fél évvel tovább fizetem a sulit és szopok a tanulással, vagy kihagyom az edzést és átmegyek azon a fos vizsgán. Utóbbit választottam, ahogyan a mellékelt ábra is mutatja.

Már csak egy hét van hátra a „nagy utazásig”! A tervem a következő hétre: 3 kondis edzés, még egy szájbatekert vizsga és a diéta, csökkentett szénhidrát és fokozott fehérje bevitellel. Ez annyit tesz, hogy kevesebb rizst, zabot, édesburgonyát eszek és valóban iszok tízóraira fehérjét, mert eddig nem volt rá igény az edzés utáni adag miatt.

Csak mellékesen megjegyzem, hogy ennek a két hetes valaminek kurvára semmi értelme, mint diéta, vagy mint alakformáló program. Rám hat, mivel már egy ideje odafigyelek az étkezésemre, és egy kisebb változtatás is hatással lesz, tekintve, hogy az ünnepek alatt direkt összezabáltam mindent, mert egyszerűen hiába ettem „tiszta” kaját, nem ment feljebb a súlyom és térfogatban sem az elvárt eredményeket hoztam. Pedig elvileg tömeget növeltem…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://prior.blog.hu/api/trackback/id/tr113602227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.