2018. március 02. 15:03 - DanidePeto

Elkezdődött....

És most már hivatalos! De micsoda?

A programom!

Elkezdtem a saját életmódváltó programomat, amivel nyárra életem eddigi legjobb formáját fogom hozni!

Mit teszek ennek érdekében?

Diéta, edzés, tervezés, célkitűzés, dokumentáció. Nem titkoltam eddig sem, hogy az étrendem rendben volt, nem élek csokin, hamburgeren és pizzán, egyszerűen csak néha megengedtem magamnak, mert tudtam kontrollálni. Ez az egyik legfontosabb dolog. Semmi sem tiltott, csak tudd, hogy hol a határ!

egeszseg.png

Vallom azt a tényt, hogy aki nem verseny testépítő vagy fitness modell, annak életében egyszer kell „drasztikusan” lediétáznia és életmódot váltania, majd utána simán tarthatja a formáját, esetleg néha egy kicsit korrigál rajta. De nem kell folyamatosan diétából diétába ugrálni. Ennél nagyobb faszság most eszembe se jut hirtelen.

Igen én is ledobtam már egyszer egy nagyobb felesleget, most viszont nagyobb terveim vannak. Még szárazabb, szálkásabb akarok lenni. Annyira, amennyire eddig még sose voltam. Ezért van szükség esetemben erre a diétára. Nem is olyan beállítású étrendet csináltam magamnak, mint amit a Prior Életmód Program keretein belül szoktunk a kedves fogyni vágyóknak készíteni (Nektek) és aminek köszönhetően gyorsan dobáljátok is lefele a felesleges fókahájat. Valamivel több szénhidrátot engedek, mert ez most egy hosszabb távú projekt lesz és szeretném elkerülni maximálisan az izomvesztésnek még csak a lehetőségét is. Nem ezért szoptam végig a telet, hogy egy kis izmot felpakoljak pluszba, hogy most a gyors változás érdekében eldobáljam magamról, mint DiCaprio a 100 dolcsisokat a yachtjáról.

confetti2.jpg

Az étrend betartása mellet heti 3-5 alkalommal megyek edzeni a terembe és emellett beiktatok Áron barátommal heti 1 (attól függően, hogy munka mellé befér-e, lehet hogy 2 lesz belőle) teniszt.

85 kilóról indulok, ami a súlyt illeti. A cm-ek itt láthatóak:

 meret.PNG

Nincs súlybeli vagy centibeli elvárásom magammal szemben. Én a tükörnek hiszek. Elégedett ugyan sosem leszek magammal és a vendégeimnek is ezt tanácsolom, de egy általam jónak értékelt formát fogok elérni.

Miért ne légy elégedett?

Mert akkor írtad alá a szerződést, hogy elfogadod ismét azt a fost ami az életmód váltásod előtt volt. Nem fogsz lelkiismeretesen edzeni, étkezni, élni. Megint bele fogsz szarni az egészbe és borítékolom neked, hogy ha nem is teljesen, de 2/3ad részben felveszed a régi, kövér jelmezed!

Edzés

Edzés tekintetében is váltok. Eddig nagyobb súlyokkal dolgoztam és kevesebb ismétlésszámmal. Ezt leváltom az ellenkezőjére és kicsivel ugyan kevesebb súllyal, de több ismétléssel fogok dolgozni. Ez nem azt jelenti, mint a bejáratott baromság, hogy fél kilóval 400 ismétlést végzek amíg a savasodástól lerohad a karom. Nálam ilyenkor is marad a felállás, hogy a sorozatokban a 12-ik vagy 13-ik ismétlés legyen az utolsó, amivel el tudtam végezni a gyakorlatot.

A gyakorlatok is változni fognak. Eddig inkább a komplexebb, több izmot megmozgató gyakorlatok domináltak az edzésemben, de most nagyobb hangsúlyt kap az izoláció.

Prior

A csapatunk tagjai nagyon szépen olvasztják le a kilókat magukról. A következő beszámoló is lassan várható lesz. Az anyag már meg van, csak össze kéne raknom publikálható formába.

Az egyik tagunktól kaptam egy üzenetet is, hogy képzeljem el, elmúltak a pattanások az arcáról, pedig már azon gondolkodott, hogy bőrgyógyászhoz fog fordulni valami csodaszar reményében (ami legtöbbször többet árt, mint használ). Persze, hogy eltűntek. Mert nem azt a sok olajos fost eszed, amit az elmúlt 4 évben. Ezért imádom, amit a Prior Program tesz az emberekkel. Ezért imádom ezt csinálni!

Kurva jó az a kép, ami azt ábrázolja, hogy dolgozol, hajtasz a pénzért, majd a nehezen megszerzett pénzt elköltöd, hogy helyrehozd, amit az éveken át tartó hajtás és szopás okozott az egészségeddel. De sajnos most nem találom. Pedig ide vágtam volna… VOLNA!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://prior.blog.hu/api/trackback/id/tr7413710232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása