2018. január 25. 12:09 - DanidePeto

Átköltözés

Sikerült átköltöztetnem a blogot, a cikkekkel együtt, hogy az új látogatóknak is legyen fogalma a dolgokról, ha visszautalok valamelyikre. 

Az okot/okokat majd talán egyszer kifejtem.

Az előző cikkben ígértem a napi egy posztot különböző országokból. Ezek word formátumban már készen vannak, csak azt nem vettem számításba, hogy nem nagyon lesz netem, mivel a nap nagy részét tengeren töltöm.

Sebaj, most már tolom majd a kontentet!

ir.jpg

Valamint úgy tűnik, túl nagy volt a pofám a hogyan éld túl a telet poszt írásánál, mert nekem is sikerült beszipákolnom ezt a "januári járványt". A nyaralás utolsó napján már ki se jöttem a kabinunkból, mert lázasan feküdtem és mentális erőmet meg az összes univerzum összes létező erejét próbáltam ráirányítani a gyógyulásomra. Sikertelenül.

Ezt követte még 3 nap kőkemény rosszullét, rossz közérzet, hőemelkedés, étvágytalanság, fejfájás, szemfájás és minden, amit el tudsz képzelni. (Azért Barcelonában még felmásztam a Güell Parkba, mert kapja be a világ. Lehet, hogy rossz ötlet volt, mert utána megint közel 39 fokra ugrott a lázam. Valószínűleg megmutatta a világ, hogy inkább én kapjam be. Asszem ő nyert)

Most már kicsit jobban vagyok, nyomom magamba a vitaminokat, gyümölcsöket. Nem nagyképűségből mondom, de a doki által felírt antibiotikumot nem szedtem be és szerintem gyorsabban gyógyulok, mint ha beszedtem volna... Érdekes módon mindig ugyan ezt az antibiotikumot írja fel minden bajomra, ha véletlenül betévedek hozzá. (Véletlen volna? Haha... Lófaszt! Jutalék.) Szóval inkább elengedtem ezt az antibiotikum dolgot.

Amit én teszek a gyógyulás érdekében:

  • Emelt dózisú C-vitamin bevitel
  • Nagyobb mennyiségű zöldség és gyümölcsfogyasztás (Pomelo, uborka, répa, hagyma, citrom, gyömbér, banán, alma)
  • Multi-vitamin komplex szedés
  • Edzés off
  • Sok fekvés
  • Sok, vagy inkább mérhetetlen mennyiségű folyadék (ennek most nagy része gyümölcs és gyógynövény tea) - Mossa ki a szervezetből a méreganyagokat

 

Persze ha komolyabb bajod van, és nem megy le a lázad, vedd be a gyógyszert is! Nem vagyok olyan, mint azok a elborult kuruzsló sámánok, akik mindig azt reklámozzák, hogy SOSE szedj semmilyen gyógyszert, ha már haldokolsz is inkább gyömbért dörzsölgess a szemgolyódhoz, attól majd jobb lesz.

Ha nagyon beteg vagy és már nem segít az alternatív, gyógyszermentes módszer, vedd be szépen. Azért azt ne felejtsük el ilyenkor, hogy a gyógyszereknek köszönhető, hogy manapság nem halsz bele egy tüdőgyulladásba!

Csupán azt mondom, hogy nem kell minden kis szir-szarra tolni az "orvosságot".

Mai állapotom tűrhető, ezért is tudtam a blog átköltöztetését befejezni. Lázam már nincs, takony még van, meg köhögés. A cikkek meg jönnek, nem kell aggódni!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://prior.blog.hu/api/trackback/id/tr6913602331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása